سوالات متداول

قصد دارم از بانه پلازا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، ما را از خودتان مطمن سازید؟

پاسخ:   علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت بانه پلازا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بانه پلازا  استفاده کنید.

 

شماره تماس و آدرس شرکت چیست؟

 

پاسخ:   شماره های تماس و همچنین آدرس شرکت ما همان طور که روی صفحه ی اصلی سایت دیده میشود عبارت است از :

 

بانه میدان ساعت ابتدای خیابان ابراهیمی مجتمع تجاری اداری گلی (گل ها) – طبقه سوم

 

08734220499                         09180137823

 

 آیا برای خرید از بانه پلازا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت دربانه پلازا می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

آیا محصولات بانه پلازا اصل هستند؟

پاسخ:   باتوجه به افزایش روزافزون کالاهای چینی  وتقلبی در بازار به جرات میتوان گفت که اصلی ترین دغدغه افرادی که از شهر های تجاری خرید می کنند اصل بودن کالای خریداری شده است.ما به شما این اطمینان را میدهیم که مشخصات کلیه اجناس ما اعم از مشخصات فنی ،کشور سازنده و دیگر اطلاعات داده شده کاملا درست و صحیح میباشد و به هیچ عنوام برای کالایی بزرگ نمایی صورت نگرفته است چون بر این عقیده ایم که احترام به شعور مشتری اولین اصل تجارت میباشد

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری ازبانه پلازا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به بانه پلازا ‌، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط شرکت گارانتی کننده در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ:  باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

ماموران تحویل سفارشات بانه پلازا تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.

 

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای بانه پلازا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل ، مطالعه نقد و بررسی ، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین بانه پلازا نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند

 

ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخکالاهای دارای قیمت که در سایت بانه پلازا با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار ما موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبان ما تماس بگیرید.

 

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

 

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)

 

آیا قیمت‌‏های بانه پلازا نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در بانه پلازا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در بانه پلازا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بانه پلازا برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در بانه پلازا قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در بانه پلازا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

 

آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

پاسخ:   به هنگام سفارش محصول آخرین قیمت بانه پلازا را دریافت خواهید کرد، و قیمتی که مشتری دریافت کرده است در زمان و مراحل سفارش به هیچ وجه تغییر نمی کند.

 

  بعد از خرید کالا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

- به هنگام تحویل از سالم بودن کالا امینان حاصل فرمائید.

- تا حد امکان از شرکت گارانتی کننده بخواهید محصول شما را نصب کنند.

 

آیا کالاها ی فروشگاه بانه پلازا گارانتی دارند؟

پاسخ:   کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی بانه پلازا به خودی خود دارای گارانتی نمی باشد،

کلیه کالاها به درخواست مشتری و با هزینه ای اندک  قابل گارانتی شدن هستند که قیمت گارانتی با توجه به شرکت گارنتی کننده  متفاوت است،شرکت های گارنتی کننده در اکثر شهر های ایران دارای نماینده بوده و کالاهایی از قبیل LED  و لباسشویی و ظرفشویی، که احتیاج به نصب دارند را رایگان نصب میکنند و بعد از نصب و مهر زدن دفترچه گارانتی کالا به مدت درج شده در دفترچه، گارانتی خواهد شد ،توجه نمایید که کالاهای که گارانتی میشود دارای نصب رایگاه بوده و نصب و راه اندازی آن باید توسط سرویس کار مجاز شرکت گارانتی کننده صورت گیرد که شماره تلفن و آدرس سرویس کار در اکثر شهرهای ایران در دفترچه گارانتی موجود میباشد.

 

آیا همه ی کالا های سایت از لحاظ قیمت و موجودی به روز هستند؟

پاسخ:   کالاهای موجود در سایت دارای قیمت های به روز هستند اما در بعضی از صنف ها قیمت ها در طول روز دارای نوسان هستند، که این نوسان قیمت به خاطر شرایط بازار می باشد و ناچیز است.

 

شماره حساب فروشگاه ابنترنتی بانه پلازا

پاسخ:   شماره حساب بانه پلازا به اسم شخص حقیقی اقای پژمان بابلی می باشد.

 

آیا سبد فروش بانه پلازا همیشه محدود به همین محصولات خواهد بود؟

پاسخ:   با توجه به اینکه رسالت بانه پلازا روی اصل بودن کالا ها و کمترین قیمت می باشد ما همیشه به دنبال محصولاتی هستیم که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری رسانند، پس همواره سبد کالایی بانه پلازا در حال کامل شدن است.

 

در صورت خرید کالا طی چه مدت زمانی بدست شما میرسد؟

پاسخ:   در صورت خرید از از سایت بانه پلازا کالاهایی که به صورت پستی ارسال میشود مدت زمان تحویل بستگی به مسافت آن شهر از بانه دارد،که در دورترین نقاط هم کمتر از یک هفته میباشد در کل میتوان با توجه به مسافت از 3 روز تا یک هفته برای تحویل کالا در نظر داشت و کالاهایی که باپیک ارسال میشود ،با توجه به اینکه انبارهای فروشگاه در منطقه تجاری بانه واقع هستند،مسیر ارسال و هم چنین بازه ی زمانی مورد نیاز تا محصول به دست مشتری برسد، بستگی به مقصد دارد. اما لازم به توضیح است که بعد از سفارش و هنگامی که محصول کد خروجی از انبار می گیرد تا دورترین مقصد سه  روز طول می کشد.

 

آیا کالاهای ما زمان تست دارند ؟

پاسخ:   زمانی که مشتری محصولی را سفارش میدهد، محصول آکبند داخل انبار توسط پرسنل فنی تست و تحویل پیک داده شده و ارسال می شود، به هنگام تحویل به مشتری، پیک بانه پلازا محصول را برای مشتری تست کرده و تحویل می دهد .

 

آیا بعد از خرید کالا میتوانید تصمیم خود را تغییر دهید ؟

پاسخ:   درهر صورتی مشتری به هر دلیلی میتواند محصول خود را با تقبل هزینه ی حمل تغییر دهد.

 

 آیا در هنگام خرید باید کل وجه را پرداخت نماید؟

پاسخ:   به هنگام سفارش محصول مشتری هزینه ی حمل را تا مقصد تقبل و واریز می کند و هزینه ی محصول را زمانی که از پیک کاملا سالم تحویل گرفت را پرداخت می کند.

 

 آیا کالاهای ما زمان تست دارند ؟

پاسخ:   توجه نمایید که مشخصات کالای خریداری شده را به صورت کامل یادداشت نموده و در هنگام تحویل آن را با کالایی که تحویل گرفته اید کاملا بسنجید در صورتی که با مشخصات شما مطابقت ندارد و یا بعد از تست کالای خریداری شده متوجه اشکال در آن شدید اگر با پیک برای شما ارسال شده بعد از بررسی دقیق وتست کامل تا زمانی که پیک آنجاست با هماهنگی با ما میتوانید کالا را مرجوع نمایید که در این صورت هزینه عودت و ارسال مجدد آن به عهده فروشگاه می باشد ولی در صورتی که بدون هماهنگی باشد فروشگاه هیچ گونه هزبنه ای بابت عودت کالا پرداخت نمی کند درصورتی که کالا به صورت پستی ارسال شود در صورت وجود مشکلات فنی شما تا 24 ساعت میتوانید با هماهنگی با ما کالای خریداری شده را مرجوع نمایید که در این صورت هم هزینه عودت و ارسال مجدد کالا به عهده فروشگاه می باشد ،(توجه داشته باشید که تنها در صورت مشکل فنی و مغایرت کالای درخواستی با کالای ارسال شده کالا قابل مرجوع شدن است).

 

 آیا بعد از خرید کالا میتوانید تصمیم خود را تغییر دهید ؟

پاسخ:   تا زمانی که کالا برای شما راسال نشده یعنی تحویل پست با تحویل پیک داده نشده است شما میتوانید تصمیم خود را مبنی بر عوض کردن کالا با کالایی دیگر با منصرف شدن از خرید ،تغییر دهید ،توجه نمایید پس از ارسال هر گونه تصمیمی که منجر به هزینه شود به عهده مشتری خواهد بود.

 

 آیا در هنگام خرید باید کل وجه را پرداخت نماید؟

پاسخ:   کالاهای که به وسیله پست ارسال میشود باید تمام وجه آن پرداخت شود ولی کالاهای که با پیک ارسال میشود تنها هزینه ارسال کالا از بانه تا مقصد را واریز نموده و بقیه مبلغ بعد تحویل کالا و تست کامل و اطمینان از سالم بودن آن تحویل پیک داده خواهد شد توجه نمایید که کالای ارسال شده به صورت کامل در فروشگاه تست شده و بعد تحویل پیک داده میشود خواهشمندیم که پس از تحویل شما هم به صورت کامل و جامع از سالم بودن و انطباق با کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید در صورت هر گونه مشکل با هماهنگی با ما تا زمانی که پیک آنجاست میتوانید کالارا عودت دهید.

 

 شرکت های که گارانتی میکنند در چه حدی جوابگو هستند؟

پاسخ:   شرکتهای طرف قرداد بانه پلازا  برای گارانتی  کالاهای خود در اکثر شهرهای ایران دارای نماینده و سرویس کارمجاز می باشند ومتعهد به انجام کلیه خدمات گارانتی مندرج در دفترجه گارانتی بوده و کلیه کالاهایی که توسط سرویس کار آنها نصب و راه اندازی شده باشد طی مدت گارانتی در صورت وجود هرگونه مشکلی کالای مورد نطر را تعمییر و در صورت نیاز تعویض خواهند کرد ،شما میتوانید هر گونه تخلف وسرپیچی را به مدیریت فروشگاه اطلاع داده تا به صورت کامل پیگیری و رفع شود،.